Anion Pantiliner (Pantiliner with negative ion)

Anion Pad Picture 020

Salam semua,

Apa itu pantiliner? Pantiliner adalah sekeping pelapik yang lebih kecil dan nipis daripada pad. Wanita disarankan memakai pantiliner setiap hari  untuk kebersihan feminin. Antara kegunaan pantiliner termasuklah sebagai penyerap keputihan harian, melancarkan aliran haid, penyerap kebocoran air kencing yang sedikit dan mengembalikan hormon wanita pada tahap yang normal.

Kadar serapan pantiliner adalah kurang daripada pad. Oleh itu, pantiliner ideal untuk kebersihan setiap hari dan kebersihan diri. Pantiliner tidak sesuai untuk aliran haid yang banyak tetapi boleh dipakai pada hari-hari baki haid yang sedikit.

Setiap keping Pantiliner Anion Love Moon terdiri daripada Cip Anion yang mampu untuk melepaskan sehingga 5,800-6,070 Ion Negatif (Anion) setiap cm padu. Ianya membantu wanita untuk menghalang penggandaan bakteria, jangkitan vagina, menghilangkan bau dan menggalakkan keselesaan. Justeru itu, kami amat menggalakkan wanita yang menghadapi jangkitan pada vagina, masalah keputihan dan sebagainya menggunakan Pantiliner Anion Love Moon setiap hari untuk mengatasi masalah mereka.

Sekian, jumpa lagi.

Leave a comment